Artur November 15, 2018 Report Share November 15, 2018 Finns det att få tag I någonstans km tavla till Mustang 2013 GT Har tittat nästan överallt och hittar inget, finns bara upp till 2012 Har någon några tips? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Ekelund November 15, 2018 Report Share November 15, 2018 Blackcatcustom kan göra egendesignade mätartavlor till dig. https://www.blackcatcustom.com/ Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Corvette November 16, 2018 Report Share November 16, 2018 Man kan byta till ett Kanada cluster så får man Km/h i stort Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janne W November 20, 2018 Report Share November 20, 2018 Hej å god dag!! Jag köpte Grufmanns km tavla som skulle passa fram till årsmodell 12. med vit bakgrund. 8 skruvar senare och lite pillande med visarna som petades bort med en gaffel så satt de i min 13,funkar å blev hur bra som helst.Miles tavlorna satt utan klister å va bara att montera bort. Kolla noga var visarna satt från början när du trycker tillbaka tillbaka dem på axlarna Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Artur November 20, 2018 Author Report Share November 20, 2018 2 timmar sedan, Janne W said: Hej å god dag!! Jag köpte Grufmanns km tavla som skulle passa fram till årsmodell 12. med vit bakgrund. 8 skruvar senare och lite pillande med visarna som petades bort med en gaffel så satt de i min 13,funkar å blev hur bra som helst.Miles tavlorna satt utan klister å va bara att montera bort. Kolla noga var visarna satt från början när du trycker tillbaka tillbaka dem på axlarna Det later ju hur bra som hellst har du någon bild på hur det blev? MVH / Artur Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janne W November 20, 2018 Report Share November 20, 2018 Ska försöka med bild Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Artur November 20, 2018 Author Report Share November 20, 2018 Tack Janne Kollade på Grufmans hemsida och din bild. Men de kommer inte att fungera. Jag har en digitaldisplay I mitten och analoga bränslemätare och tempmätare I mätartavlan Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
FastMagnus November 20, 2018 Report Share November 20, 2018 Tavlorna är separata ...... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts