Catharina March 5, 2019 Report March 5, 2019 Hej, har precis köpt min tredje mustang, tidigare haft en 68 V8 cab, en 2005 och nu importerat en V6 från Florida. Skulle bli jätteglad om någon kunde ge mig information om vilka ändringar jag måste göra innan jag besiktar. Har fått godkänt ursprungskontroll. Känns härligt att äga en mustang igen! Citera
Carpimp March 6, 2019 Report March 6, 2019 Välkommen till forumet och grattis till en fin bil. Fastmagnus här på forumet har väl importerat ett par mustanger av nya modellen. Så han bör veta. Det enda jag kan komma på såhär direkt är väl att det måste vara orange blinkers på bilen. Citera
Corvette March 6, 2019 Report March 6, 2019 Först måste man lacka om den och svetsa på ett tak Ok ok de behövs inte Men det är väl en flyttgodsare!? Bara stansa in chassiet och se glad ut Citera
Catharina March 6, 2019 Author Report March 6, 2019 13 timmar sedan, Carpimp said: Välkommen till forumet och grattis till en fin bil. Fastmagnus här på forumet har väl importerat ett par mustanger av nya modellen. Så han bör veta. Det enda jag kan komma på såhär direkt är väl att det måste vara orange blinkers på bilen. Yes, har bara inte bestämt mig för hur jag ska göra! Citera
Catharina March 6, 2019 Author Report March 6, 2019 11 timmar sedan, corvette said: Först måste man lacka om den och svetsa på ett tak Ok ok de behövs inte Men det är väl en flyttgodsare!? Bara stansa in chassiet och se glad ut Nej, inte flyttgods! Lackade min gamla mustang i candy apple red men denna ska inte lackas. Söker någon som kan hjälpa mig med blinkers i Stockholm, lite långt till Magnus i Borås. Citera
Corvette March 7, 2019 Report March 7, 2019 8 timmar sedan, Catharina said: Nej, inte flyttgods! Lackade min gamla mustang i candy apple red men denna ska inte lackas. Söker någon som kan hjälpa mig med blinkers i Stockholm, lite långt till Magnus i Borås. Ja då har du Exclusive Cars och Grufman Bil att välja på Citera
Hjalle March 7, 2019 Report March 7, 2019 Det räcker väl med att byta till orange lampor. Min 07:a har klarplast både fram o bak. Du verkar ju ha klarplast i fronten, men bak kanske det är rött. Koppla blinkersen bak till backljuset går ju och orange lampa. Annars så får du nog byta hela ljusinsatsen bak. Citera
Carpimp March 8, 2019 Report March 8, 2019 8 timmar sedan, Hjalle said: Det räcker väl med att byta till orange lampor. Min 07:a har klarplast både fram o bak. Du verkar ju ha klarplast i fronten, men bak kanske det är rött. Koppla blinkersen bak till backljuset går ju och orange lampa. Annars så får du nog byta hela ljusinsatsen bak. På S550 karossen så sitter backljuset i mitten på stötfångaren, så det är tyvärr inte så lätt på den. Antingen byta till europeiska bakljus, eller koppla in en extra lampa som blinkar orange är man nog tvungen att göra. Synd att behöva göra det, för de röda vandrande blinkersen som används i USA är ju riktigt snygg. Citera
Recommended Posts