April 22, 20196 yr comment_166187 F8 finns nu men ingen Ă„tkomst frĂ„n svenska Ford. Jag laddade min frĂ„n Tyska Ford men Engelska funkar nog ocksĂ„. 32GB USB-minne krĂ€vs i exFAT. Motorn ska vara igĂ„ng och för mig tog det nĂ€stan tvĂ„ timmar. Ăndrade %s av %s (%s)
April 22, 20196 yr Author comment_166188 En engelsk guide om sÄ önskas: https://s550.guru/how-to-update-ford-sync-3-navigation-maps-europe-f8-2018/
April 22, 20196 yr Author comment_166190 SÄg att jag var lite sen pÄ bollen denna gÄng. Det finns Àven systemuppdateringar om man sÄ önskar. TyvÀrr verkar man ju vara tvungen att ha en bil tillverkad efter maj 2018 för att fÄ Ànnu senare och nya funktioner. Ny hÄrdvara den mÄnaden.
May 3, 20196 yr comment_166378 Hej! Har idag uppdaterat Sync 3 i bilen genom att ladda ner frÄn den svenska sidan. Registrerade mig efter installationen och allt var frid och fröjd. DÄ det inte fanns nÄgra kartuppdateringar sÄ följer jag dÀrför din trÄd och kollar den engelska sidan. Den hittar dÄ ytterligare uppdateringar som mÄste göras innan man kan ladda hem kartuppdateringar. NÄgon som har en teori om varför den engelska versionen hittar ytterligare uppdateringar medans den Svenska Ford sidan sÀger att jag har den senaste uppdateringen? VÄgar jag ladda pÄ uppdateringen frÄn Fords engelska sida eller pajar jag nÄgot i den svenska versionen? Konstiga frÄgor kanske men jag Àr inte sÄ hemma i detta omrÄde.
May 10, 20195 yr comment_166532 Hej! Jag har just uppdaterat min Synck 3 via FordŽs hemsida, och dÄ fanns ett omrÄde i UmeÄ som Àr nybyggt med. SÄ vad jag kan se sÄ uppdateras kartorna ocksÄ. /P-O
July 24, 20195 yr Author comment_167592 Inte kartuppdatering men uppdatering för sync 3. 0 kom förra veckan, jag uppdaterade igĂ„r. Ingen aning om vad som Ă€r Ă€ndrat men antar att det Ă€r mestadels buggfix. Tog 20 minuter denna gĂ„ng.Â
July 30, 20195 yr comment_167696 Har nÄgon provat kartuppdateringarna som man kan hitta pÄ den danska Ford sidan? Om jag söker pÄ min 2017 Mustang sÄ kan jag hitta kartuppdateringar dÀr som inte kommer upp pÄ  svenska Ford sidan.
July 31, 20195 yr comment_167724 FastMagnus, hur lyckas du med det? Vad har du för Ärsmodell pÄ din Musse?
August 1, 20195 yr comment_167762 Kollade inte version innan uppdatering men stod kartversion F8 efter uppdateringen jag laddat frÄn Ford Danmark. Tog 1tim och 40 minuter att ladda in i systemet.
August 19, 20195 yr comment_168043 Kör android auto helt överlÀgsen sync 3 vad det gÀller navigering och musik.
August 19, 20195 yr comment_168049 Ă€r det nĂ„gon som lyckats uppdatera Sync OTA? Ăr kopplad mot husets wifi, den pĂ„börjar en nedladdning av mjukvara men sen hoppar den bara ur
August 19, 20195 yr comment_168053 2 timmar sedan, RRS550 said: Ă€r det nĂ„gon som lyckats uppdatera Sync OTA? Ăr kopplad mot husets wifi, den pĂ„börjar en nedladdning av mjukvara men sen hoppar den bara ur Jag fick ladda ner min frĂ„n ford och installera den med ett usb. Detta var typ i juni.
June 14, 20204 yr comment_172646 Försöker uppdatera min Sync 3 v.1 (bild) till senaste, verkade funka fick meddelande om att installationen slutförts men sen Àr det ingen skillnad. Laddade upp sync filen till ford för Ä se om det skulle vara nÄn till uppdatering men dÄ sÀger den att allt Àr uppdaterat Ä klart. Försöker uppdatera igen bÄde via wifi Ä usb, wifi hÀnder inget Ä med usb fÄr jag upp meddelandet nedan (bild) NÄn som har nÄn ide, antingen för att nollstÀlla Ä börja om frÄn början eller att klÀmma in nyaste ver...? Tacksam för svar //Ragnar