Corvette May 7, 2019 Report May 7, 2019 Detta är bra att veta om du har key less go på din mustang eller någon av dina övriga bilar. Detta har just kommit till Sverige!!! Citera
Gtttggg May 7, 2019 Report May 7, 2019 (redigerad) Cdon har RFID skydd för 99 kr. fraktfritt. https://cdon.se/hem-tradgard/keyless-rfid-skydd-bilnyckel-och-mobilfodral-p45034588 Ändrade %s av %s (%s) Citera
Gtttggg May 9, 2019 Report May 9, 2019 Min RFID skydd kom idag med posten. Jag kunde inte låsa/låsa upp bilen eller starta bilen så länge sändaren låg i skyddet. Värt köpet. Citera
Corvette May 14, 2019 Author Report May 14, 2019 On 2019-05-09 at 20:09, Robban1 said: Min RFID skydd kom idag med posten. Jag kunde inte låsa/låsa upp bilen eller starta bilen så länge sändaren låg i skyddet. Värt köpet. Bra har beställt nu också Citera
Gtttggg May 14, 2019 Report May 14, 2019 9 minuter sedan, corvette said: Bra har beställt nu också Citera
Mustangmike May 14, 2019 Report May 14, 2019 Är Gen5 bilar också i farozonen tro, men gissar att det inte är så. Eller så blir det bara lite krångligare då dom måste bryta upp rattlåset. Tänker det finns ju betydligt dyrare och mer eftertraktade (än de flesta Gen5 ) bilar med samma system. B.T.W. Har en bmw som tj.bil med keyless och nu när man tagit fram pärlan blir det ständigt problem att få igång den eftersom jag numer stoppar tillbaka nyckeln i fickan efter jag öppnat Citera
Corvette May 14, 2019 Author Report May 14, 2019 från Juli i år om jag förstått det rätt får inte nycklarna längre vara aktiva utan måste somna in Citera
Mustangmike May 14, 2019 Report May 14, 2019 7 minuter sedan, corvette said: från Juli i år om jag förstått det rätt får inte nycklarna längre vara aktiva utan måste somna in Det gör ju bara att tjuven måste vara lite aktivare och snappa upp signalen innan nyckeln somnat medans ägaren vänt ryggen till och går iväg. Alternativt spela in signalen och nyttja vid senare tillfälle. Citera
Corvette May 14, 2019 Author Report May 14, 2019 finns lösningar på allt om de verkligen vill in men man behöver inte bjuda in dem som det är nu Citera
Recommended Posts