Carpimp May 9, 2019 Report Share May 9, 2019 Tjena. Jag skulle vilja ha haft en tuner jag kunde finjustera bilen själv. Vad ska man köpa? De flesta verkar ju ha tunes och tuner för 2007 Mustang, men det vore enklare om jag kunde justera den själv. Annars har jag sett att Brenspeed har tuners med mappar för just Saleen, men när man söker på nätet så står det väääääldigt varierande saker om just Brenspeed. Vad kör ni andra med? MVH Morgan. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tbird May 9, 2019 Report Share May 9, 2019 För att tuna själv. Det som verkar vara det populäraste numera är HP tuner. Förut var det SCT tuner, men de fick en del problem med myndigheter. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Corvette May 14, 2019 Report Share May 14, 2019 On 2019-05-09 at 11:58, Tbird said: För att tuna själv. Det som verkar vara det populäraste numera är HP tuner. Förut var det SCT tuner, men de fick en del problem med myndigheter. Men det har SCT löst nu med myndigheterna Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tbird May 14, 2019 Report Share May 14, 2019 Mja, löst och löst. Man får hävda att bilen endast används offroad. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts