Hakan rocker January 11, 2005 Report Share January 11, 2005 Hej!Jag ska byta till manuell låda i min 65:a med 289 motor passar start motorn från c-4 till lilla ruggen.Tacksam för svarMvh Håkan Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
göran cmc 302 January 12, 2005 Report Share January 12, 2005 Nej Du måste byta startmotor, kuggkransen på det manuella svänghjulet sitter på annat avstånd en det för automat. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hakan rocker January 12, 2005 Author Report Share January 12, 2005 Tack för ett snabbt svar nu vet jag.Mvh Håkan Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
lars10 January 12, 2005 Report Share January 12, 2005 Hoppsan!!!!Kuggkransen sitter INTE på "annat avstånd"!!!! Däremot har det en annan Diameter! Du ska ha en startmotor till en manuell växellåda, eller byt startmotordrevet till dito!! LP Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
göran cmc 302 January 12, 2005 Report Share January 12, 2005 Sjölvklar har Du rätt Lars, jag satt och tänkte på mitt stålsvänghjul där faktiskt kuggkransen ligger på annat avstånd - konstigt nog. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts