Mr.GT-68 January 16, 2005 Report January 16, 2005 Vad heter denna fälg som sitter på denna fina skapelse? Hoppas någon vet, kanske den som äger bilen finns med här Citera
Lygdman cmc813 January 16, 2005 Report January 16, 2005 Vet inte exakt vad den heter men den kallas för "Turbin"fälg Citera
_kiM__ January 17, 2005 Report January 17, 2005 Har sånna på min Cougar.. "turbin" verkar vara den benämning som förekommer.. http://www.ell.nu/kim/ecat/ Citera
Magnus cmc1179 January 17, 2005 Report January 17, 2005 Väldigt vanlig 80tals fälg, det är nog bara att annonsera i biltidningarna så kryper det nog fram en och annan ur gömmorna, föresten Mr Gt om du är Hoforsbo så ska jag nog hälsa på dej när jag får ut bilen från garaget efter tre års jobb (har en massa släkt i hofors + MITT FÖRSTA SERIÖSA HÅNGELMINNE sånt förpliktigar )H/Magnus Sthlm Citera
Mr.GT-68 January 18, 2005 Author Report January 18, 2005 Ja lätt, det är bara å komma.Då ska du få se världens minsta garage Jag ska lägga in en bild sen så ska ni få se. Citera
mats g johansson January 18, 2005 Report January 18, 2005 Vill du ha tag i ägaren kan du skicka SMS med reg numret, utan mellanslag, till 71456 (bilregistret) så får du ägaruppgifter. Citera
MrTurbo_1645 January 18, 2005 Report January 18, 2005 Vet ej om det har med saken att göra men.. SNYGGA är de ju inte...Vad e det f.ö för bultcirkel & ET på en Mustangfälg? Citera
Mr.GT-68 January 18, 2005 Author Report January 18, 2005 Men vilken tur att vi det finns människor som tycker olika här i världen :wink: Man kan ju inte jämföra dom med american racing direkt, gammal bil, gamla fälgar,,,det ser ju busigt ut Jag får tacka för alla svar Magnus! det finns ett antal mustanger här i byn så det är bara åka hit å glida runt Citera
MrTurbo_1645 January 18, 2005 Report January 18, 2005 Men vilken tur att vi det finns människor som tycker olika här i världen :wink: Man kan ju inte jämföra dom med american racing direkt, gammal bil, gamla fälgar,,,det ser ju busigt ut Jo tur är det. Annars hade ju alla bilar vart lika.Fälgar är en viktig del på en bil, de kan göra skillnaden mellan busig, elegant, elak, snygg och motbjudande. Citera
NightMaaN January 19, 2005 Report January 19, 2005 Vet ej om det har med saken att göra men.. SNYGGA är de ju inte...Vad e det f.ö för bultcirkel & ET på en Mustangfälg?114.3*5 är det iaf... ET vet jag ej... men stort behov av stora spacers oavsett fälg är min uppfattning.. Citera
Recommended Posts