Jump to content

Rust i Cowl


Elwaro

Recommended Posts

Huff da.............høres for jæ... ut.

Noen som kjenner til noen som kan gjøre et slikt jobb? Helst i området nær svenske/norskegrensen ved Strømstad/Halden?

Noen som har gjort dette og vet hur mye et slikt jobb koster?

Link to comment
Share on other sites

Hej Elwaro

Jag renoverar min -65 cab och är nu i slutfasen. Min bil har genomgått ett byte av ovanstående plåtar. Jag skall hör med min plåtslagare om han kan ta din bil. Jag finns i Mellerud, 10 mil öster om Halden.

Hör av dig om du vill ha hjälp.

Ring 070-5513113 (Sverige)

Håkan Skålberg

Link to comment
Share on other sites

Hei Håkan

Ja,det høres interessant ut om han kan med et sånt jobb :idea: .

Men først av alt trenger jeg et grovt prisoverslag for jobbet og hva det innebærer at jeg må gjøre selv.Jeg er ingen bilmekaniker så det er begrenset hva jeg kan utføre på egenhånd.Her blir det jo snakk om masse demontering,innkjøp av plåt(kan jeg jo selv bestille fra USA),sveising,grunning og lakkering og tilbakemontering av deler igjen.

Men.....ser frem til å høre fra deg igjen :!:

Link to comment
Share on other sites

Hej Elwaro.

Om du vill gå vidare kan du komma och besöka oss i Mellerud för att se hur projektet ser ut. Vi har dokumenterat arbetet väl med många foton.

För att kunna ge ett kostnadsförslag måste Stefan (plåtslagaren) se bilen för att bedöma hur mycket tid som går åt.

Ring 070-5513113 Håkan Skålberg

Ring 0530-20624 Stefan Nyman

Med vänliga hälsningar

Håkan Skålberg

Link to comment
Share on other sites

Bilen er ikke kjørbar for øyeblikket.Har plukket ned litt og skal bl.a. fixe bremser + litt rust som må sveises i gulvet.Jeg er redd det ikke blir tid før nærmere våren vedr.

Det jeg er mest usikker på,er om pengene vil strekke til fremover :roll:

Det er derfor jeg kunne tenke meg å fått et grovt,veldig grovt er ok,prisoverslag for en slik jobb.