August 27, 20195 yr comment_168223 Tjena! Jag uppfyllde en av mina största drömmar i lördags nĂ€r jag Ă„kte till Mel's Garage i Enköping och köpte en Boss 302 -2012. Den har all extra utrustning utom motorvĂ€rmare (kĂ€nns inte aktuellt riktigt Ă€ndĂ„). Recarostolar/Torsendiff, Boss-mattorna och BiltĂ€cket. Den hade gĂ„tt 2038 mil nĂ€r jag köpte den. Ăndrade %s av %s (%s)
August 27, 20195 yr comment_168226 Grattis đ Dom dĂ€r Ă€r nog den snyggaste, coolaste och bĂ€sta Mussen i mina ögon. RĂ€tt fĂ€rg och front dessutom. Bra utgĂ„ngspunkt för en potent trackmusse đ . Enda felet med dom Ă€r ingĂ„ngspriset (högt) och moddar man upp en sĂ„n och anvĂ€nder den till det som det var tĂ€nkt tappar dom sitt högre vĂ€rde.  Â
August 27, 20195 yr Author comment_168230 Kommer nog behĂ„lla den original. Det sitter Eibach-fjĂ€drar och ett Airaidfilter pĂ„ den. Annars Ă€r den nog helt original. Ja de Ă€r dyra men jag ville han en annorlunda Mustang som inte sĂ„ mĂ„nga har. Jag Ă€r dessutom en Ă„ka-fort-nĂ€r-det-svĂ€nger-kille sĂ„ det passar mig perfekt đ