Daniel Linde October 24, 2019 Report October 24, 2019 Mja känns väl sådär. Men sålänge den inte heter Mustang får det väl vara ok. http://www.mynewsdesk.com/se/ford/pressreleases/fords-nya-mustang-inspirerade-och-helt-elektriska-suv-presenteras-18-november-2935849?fbclid=IwAR0AludkuJM401X6AHOet4qBYXGJdtR4Dh9r2WHOxpqQGyopltUyDp5mt8I Citera
Darkis October 25, 2019 Report October 25, 2019 HeHe hur kommer den att låta, swooooooooosh : D Citera
Carpimp October 25, 2019 Report October 25, 2019 På vissa sidor har den kallats Mustang-SUV. Och det tycker jag inte om. Men är den bara inspirerad av Mustang och får ett helt annat namn så spelar det ingen roll. Det är bara rimligt att dom vill använda Mustangens stil på nån annan bil i hopp om att den blir lika populär. Jag hoppas bara att den blir snygg och inte bara blir en ful suv med mustangens front eller nåt sånt. Citera
MathiasW November 20, 2019 Report November 20, 2019 On 10/25/2019 at 7:57 AM, Carpimp said: På vissa sidor har den kallats Mustang-SUV. Och det tycker jag inte om. Men är den bara inspirerad av Mustang och får ett helt annat namn så spelar det ingen roll. Det är bara rimligt att dom vill använda Mustangens stil på nån annan bil i hopp om att den blir lika populär. Jag hoppas bara att den blir snygg och inte bara blir en ful suv med mustangens front eller nåt sånt. Mardrömmen besannades tyvärr Citera
Carpimp November 21, 2019 Report November 21, 2019 22 timmar sedan, MathiasW said: Mardrömmen besannades tyvärr Jag tycker faktiskt rätt bra om bilen av vad man fått se. Den har rätt fin design, den verkar ha många bra funktioner. Den har rätt hygglig räckvidd för att vara en elbil. Jag ser faktiskt fram emot att få prova den (när den nu finns till hands att prova i Sverige). Men..... Jag har fortfarande väldigt svårt för att den heter just Mustang. Kunde inte Ford ha nöjt sig med att döpa den till Ford Mach-E. Det hade jag kunna gå med på utan problem, men att blanda in Mustangen och hästen känns fel. 1 Citera
Artur November 21, 2019 Report November 21, 2019 1 timme sedan, Carpimp said: Jag tycker faktiskt rätt bra om bilen av vad man fått se. Den har rätt fin design, den verkar ha många bra funktioner. Den har rätt hygglig räckvidd för att vara en elbil. Jag ser faktiskt fram emot att få prova den (när den nu finns till hands att prova i Sverige). Men..... Jag har fortfarande väldigt svårt för att den heter just Mustang. Kunde inte Ford ha nöjt sig med att döpa den till Ford Mach-E. Det hade jag kunna gå med på utan problem, men att blanda in Mustangen och hästen känns fel. Håller helt med: Det är toppen att de bygger en elsuv och tom namnet Mach-E skulle funka. Men mustangen är ikonisk karosstyp som inte ska ha 4 dörrar eller bli en SUV, för då riskerar man att vattna ur namnet. Citera
Recommended Posts