mlindblom January 27, 2005 Report January 27, 2005 angåendee tidigare inlägg om bogsering...inte råkat ut för bogsering av mussen än men det lär väl hända nån gång...har automatlåda i kärran...Har på känn att det inte är så käckt att bogsera en sån bil så mycke...Så hur gör ni med sånt? Kopplar loss kardanen eller? Några trevliga tips? Citera
Pernolf cmc 558 January 27, 2005 Report January 27, 2005 angåendee tidigare inlägg om bogsering...inte råkat ut för bogsering av mussen än men det lär väl hända nån gång...har automatlåda i kärran...Har på känn att det inte är så käckt att bogsera en sån bil så mycke...Så hur gör ni med sånt? Kopplar loss kardanen eller? Några trevliga tips?Nej det är nog det enda jag också har hört, att koppla loss kardanen, men som sagt, vore trevligt om det fanns några knep...Kör ju själv Automat, Volvo 245.. Citera
mlindblom January 27, 2005 Author Report January 27, 2005 240 med automat måste ju bli rena racern!! :wink: Citera
Pernolf cmc 558 January 27, 2005 Report January 27, 2005 240 med automat måste ju bli rena racern!! :wink:Får man tro bensinförbrukningen så är det en riktig räser..DEn är slöare än en fiat, drar mer soppa än Min mustang..Men den tar en jäkla massa prylar i bak! Citera
MrTurbo_1645 January 28, 2005 Report January 28, 2005 Kort sträcka i låg hastighet skall det väl gå att bogsera har jag för mig. Citera
NightMaaN January 28, 2005 Report January 28, 2005 runt 30km lång sträcka i max 20 typ brukar vara den allmänna rekomendationen.. vet dock ej hur c4 / c6 tycker om detta.. Citera
Recommended Posts