KENI January 31, 2020 Report January 31, 2020 Hej Är det någon som har en lös ratt till en 66a som kan ta en bild på baksida av rattnavet och skicka till mig så att jag kan se hur återgången till blinkers skall se ut Mvh Kent Nicklasson 070/3609862 Citera
66musse February 1, 2020 Report February 1, 2020 Hej det är en lös som man kan flytta över om man byter ratt. Ja har en grant i min och har flyttat över. Se bilder. //Mattias Citera
66musse February 1, 2020 Report February 1, 2020 Kolla med rolands mustang, ser ut som han har delen du söker. /Mattias Citera
KENI February 2, 2020 Author Report February 2, 2020 Tack för hjälpen, har en Grant ratt i bilen och där sitter det bara ett rör utan upphöjningar så nu får jag göra sådana, men jag får kolla med Rolands om delen passar även en Grant ratt Tack än en gång Kent Citera
66musse February 2, 2020 Report February 2, 2020 Ja har en grant och den delen har jag flyttat över från originalratten. Den är fjädrande så den nyper åt bra. Citera
Recommended Posts