Darkis March 27, 2020 Author Report March 27, 2020 Så därja blev riktigt snyggt, fast vingen har lite skavanker från gjutningen men man får det man betalar för, men man tycker att lackaren kunde syna vingen och hört av sig men de tar väl en på orden och bara lackar om man inte säger nåt före, att de skall göra ett underarbete först. Citera
Corvette March 27, 2020 Report March 27, 2020 trist när de inte fixar till det innan de lackar lämnade lite delar på lack till Mussen guuu va de svor över plastbitarna men de skulle fixa till allt Citera
RRS550 March 27, 2020 Report March 27, 2020 11 minuter sedan, corvette said: trist när de inte fixar till det innan de lackar lämnade lite delar på lack till Mussen guuu va de svor över plastbitarna men de skulle fixa till allt Var lämnar du in? Citera
Corvette March 27, 2020 Report March 27, 2020 20 minuter sedan, RRS550 said: Var lämnar du in? Lämnade till Norell & Nilsson Citera
BigShadow March 27, 2020 Report March 27, 2020 Norell & Nilsson kan verkligen rekommenderas. De gjorde ett mycket bra jobb med min vinge. De klagade över bristfälliga monteringsanvisningar från Steeda, men både montering och lackjobb blev mycket lyckat. 2 1 Citera
Darkis March 27, 2020 Author Report March 27, 2020 52 minuter sedan, corvette said: Lämnade till Norell & Nilsson Västerås billack och plåt, känns som dom bara vill få in kvantiteter och glömmer att inspektera o göra ett bra jobb istället eller är det min uppgift att informera lackaren vsd som skall göras någon som vet , dvs säger jag en lack så lackar dom rakt av eller skall jag bezkriva vad som skall göras ex underbehandling osv ? Citera
RRS550 March 27, 2020 Report March 27, 2020 (redigerad) perfekt rumpa, så när som på att jag skulle haft på mitt gula howlermärke. GT350 vingen är svår att slå Ändrade %s av %s (%s) Citera
Tobbe1977 March 27, 2020 Report March 27, 2020 2 timmar sedan, BigShadow said: Norell & Nilsson kan verkligen rekommenderas. De gjorde ett mycket bra jobb med min vinge. De klagade över bristfälliga monteringsanvisningar från Steeda, men både montering och lackjobb blev mycket lyckat. Steeda race wing. Så sjuuukt läcker. Citera
BigShadow March 27, 2020 Report March 27, 2020 Tack! Innan jag bestämde mig, så oroade jag mig för att borra i luckan och för utseendet, då det inte fanns nån annan i Sverige att kolla in på riktigt. Men sen den kom på plats kan jag inte tänka mig bilen utan den... Och en annan bra sak är att den är stadig i höga farter (och inte fladdrar, som vissa andra vingar...). Citera
Darkis March 27, 2020 Author Report March 27, 2020 7 timmar sedan, corvette said: trist när de inte fixar till det innan de lackar lämnade lite delar på lack till Mussen guuu va de svor över plastbitarna men de skulle fixa till allt Ja det syns värst under lysrör . Annars s r det lugnt Citera
Darkis March 28, 2020 Author Report March 28, 2020 (redigerad) 11 timmar sedan, BigShadow said: Tack! Innan jag bestämde mig, så oroade jag mig för att borra i luckan och för utseendet, då det inte fanns nån annan i Sverige att kolla in på riktigt. Men sen den kom på plats kan jag inte tänka mig bilen utan den... Och en annan bra sak är att den är stadig i höga farter (och inte fladdrar, som vissa andra vingar...). Ja min är endast limmad, grabbarna ville helst inte borra på grund av rostbildning så de sa att det finns kraftig lim som är säkert, så jag testade i 250km och den sitter än Ändrade %s av %s (%s) 1 Citera
Tobbe1977 March 28, 2020 Report March 28, 2020 17 timmar sedan, BigShadow said: Tack! Innan jag bestämde mig, så oroade jag mig för att borra i luckan och för utseendet, då det inte fanns nån annan i Sverige att kolla in på riktigt. Men sen den kom på plats kan jag inte tänka mig bilen utan den... Och en annan bra sak är att den är stadig i höga farter (och inte fladdrar, som vissa andra vingar...). Jo jag vet. Jag köpte en likadan och var också orolig för att borra och att den såg för stor ut. Men efter googlat runt och kollat på massa bilder så köpte jag också en, ångrar mig inte en sekund. Citera
Tomlar2 April 18, 2020 Report April 18, 2020 On 2020-03-27 at 13:29, Tobbe1977 said: Steeda race wing. Så sjuuukt läcker. Så läcker Var köpte du den? Citera
RAM 69 September 17, 2021 Report September 17, 2021 On 2020-02-10 at 20:47, FastMagnus said: Satt som en smäck på min gamla Var köpte du den? Citera
FastMagnus October 14, 2021 Report October 14, 2021 Shelby store om jag minns rätt; den passar inte på cabrioleten utan modifiering Citera
Corvette October 15, 2021 Report October 15, 2021 Truefiber har samma vinge Limmar du den på cabben slipper du modda den Citera
Recommended Posts