February 21, 20205 yr comment_170865 Hej ! Ăntligen tillbaka hĂ€r efter ca 10 Ă„r utan mustang. Förra gĂ„ngen var det en 65 HT i somras blev jag med denna 68 HT hĂ„ller pĂ„ med lite smĂ„ uppdateringar sĂ„ jag ser fram emot sommaren med mycket Ă„ka ! Mvh HĂ„kanÂ
February 22, 20205 yr Author comment_170904 Tack nÄgra till har jag . HÄller pÄ att uppdatera med 16" american racing fÀlgar retrosound stereo kickpanelshögtalare m.m sitter 289 +c4 i original stuk Àr sugen pÄ att göra nÄgot Ät det men samtidigt Àr det rÀtt skönt att bara vrida pÄ nyckeln och Äka utan behöva bry sig om varm gÄng vid köer högt stallspeed headers som Àr i vÀgen m.m m.m . Fast det Àr ju jÀkligt  frÀnt med trimmat ocksÄ sÄ vi fÄr se ...... ........
February 22, 20205 yr Author comment_170905 12 timmar sedan, Lars Alfredsson said: VĂ€lkommen i gemenskapen! Tackar !
February 24, 20205 yr comment_170935 Att fĂ€lgar gör sĂ„ mycket, blir asgrymt med de nya fĂ€lgarna đ
February 24, 20205 yr Author comment_170943 Ja det blir nog riktigt frĂ€nt . Med facit i hand skulle jag nog tagit ett litet annat et mĂ„tt för att fĂ„ in hjulen en aning men det blir nog bra Ă€ndĂ„Â