Holm March 2, 2020 Report March 2, 2020 Är det någon som vet om det finns elektrisk in tank bensinpump med givare till -66a som passar i standard givarhål. Jag vet att det finns till EFI men jag har förgasare. Citera
Per Berglund March 3, 2020 Report March 3, 2020 Regleringen gör du inte vid pumpen utan du kan ha en vanlig EFI pump och sen har du en regulator med retur. Regulatorn ska vara reglerbar till runt 6psi och samtigt klara av bränslepumpens stryck Kan inte motorn ha en mekanisk pump istället? Det finns ingen vits annars med elektrisk bränslepump eller vad är syftet? Är ju bara en massa krångel med elektrisk pump om motorn är gjord för mekanisk Citera
Holm March 29, 2020 Author Report March 29, 2020 Tack Per, har nu beslutat att det blir en mekanisk pump, byter transkåpa. Citera
Per Berglund March 29, 2020 Report March 29, 2020 5 timmar sedan, Holm said: Tack Per, har nu beslutat att det blir en mekanisk pump, byter transkåpa. Tänk på att motorn isåfall kanske behöver en pump excenter på kamaxeln. Jag har sådana ifall du inte får tag. Även drivpinnen som går in i kamaxeln måste isåfall bytas Citera
Recommended Posts