Jump to content

Mustang träffar


zimba CMC 1744

Recommended Posts

Hej på er alla.

Som nybliven ägare till mustang är man ju lite intresserad av olika träffar, skulle vara roligt om vi kunde träffas live och inte bara på forumet.Vilka träffar planerar ni att åka på och viljka tycker ni är bra.Som sagt skulle vara roligt att träffa er live.Självklart kommer jag att minst vara med i varberg.Skulle vara roligt och höra lite om era tankar.

Lars j

Link to comment
Share on other sites

classic car week i rättvik kommer jag åka på, sen har jag planer på att åka ner en sväng på power big meet, sedan blir det väl några träffar runt sundsvall som vanligt... är inte så lätt att få ihop pengar till soppa och morsan att sitta i sätet brevid då man är 17 8)

Link to comment
Share on other sites

Hehe. Jag kommmer iallafall försöka hinna med så mycket träffar som möjligt i sommar. Iallafall allt med inte allt för lång ressträcka. Typ allt upp till 30 mil utanför alingsås och så har jag la planerat att åka på osv. Blir säkert någon träff längre bort då och då men så mycket som möjligt har jag tänkt hinna med iallafall. Hoppas vi ses :D

Link to comment
Share on other sites

Ska försöka ta mig till Rättvik, Varberg och Tjolöholms slott eller vad det heter.. Samt dom lokala träffarna i Borås varje tisdag under sommaren då det är massa gamla veteranbilar på stora torget.

Link to comment
Share on other sites

ska försöka att ta mig till mins följande:

Mantorp

Öland

Ronneby

Varberg

har ju 20 mil åt vilket håll jag änn kollar

// Micke

Jo mantorp får man ju inte missa. En underbar upplevelse. En del goa rysningar i kroppen av extrema v8:or lär man ju också få där :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...