Jump to content

Sälja med eller utan wrap?


Cyberknutte

Recommended Posts

Hur resonerar ni kring att köpa en bil med wrap? Min wrappades när den var ny, jag fick bara tag på en svart, vilket jag inte ville ha så fick ju göra något åt det... 😉   Men lacken är ju nu perfekt under wrappen. Man skulle ju kunna lämna in den och få wrappen borttagen samtidigt som man kör någon lackkonservering, då kommer den att se ut som ny. Men å andra sidan så vill någon kanske ha wrappen kvar, och det kostar ju en del att montera...

Kanske testa att sälja med, och om man inte får napp riva bort den och testa igen? 
Vad säger bilhandlare om man kommer med en wrappad bil som inbyte?

Om någon är sugen så finns det alltså en nyservad Black on Red, 2018 GT MT6, till salu. 

FB_IMG_1543053931505.thumb.jpg.ed6ed6cb1f1a26b9cc6fa222d885b227.jpg

Wrappen är Gun metal grey. För att komplettera looken så skulle man behöva ett par svarta fälgar, men det fanns aldrig tid att fixa det...

20180531_174121.thumb.jpg.6917b789c2196abb406888bd640423b4.jpg

20180531_173935.thumb.jpg.fab6dfb974ca20ad3b20ac4098d23b0f.jpg

// Andreas

 

Link to comment
Share on other sites

Sälj med wrap monterad, speciellt när det blev monterat på ny bil. Inget skumt som döljs under. Som köpare har man ju två val, behålla eller ta bort.

Jag har genomskinlig folie så där blir det inte så stor skillnad. Beställt ny kärra så min kommer säljas till hösten eller nästa vår med wrap monterad :).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...