Holm December 22, 2020 Report December 22, 2020 Är det någon som kan upplysa mej hur jag ska koppla elen om jag vill ta bort startrelä i motorrummet på min -66a. Jag ska byta till en ministarter, finns det någon som har startreläet inbyggt. Jag vet inte var jag ska koppla in röd-blå som går till S på reläet och brun som kopplas till i. finns motsvarande kontakter på ministarter? Citera
Per Berglund December 22, 2020 Report December 22, 2020 (redigerad) 3 timmar sedan, Holm said: Är det någon som kan upplysa mej hur jag ska koppla elen om jag vill ta bort startrelä i motorrummet på min -66a. Jag ska byta till en ministarter, finns det någon som har startreläet inbyggt. Jag vet inte var jag ska koppla in röd-blå som går till S på reläet och brun som kopplas till i. finns motsvarande kontakter på ministarter? Finns ingen anledning att ta bort det utan snarare bättre ha kvar då man har nytta av den i övrigt Jag kör ministarter och det enda man gör är att sätta en bygling på ministarter + till ministarter relä så är det klart. Finns garanterat information i manualen om du köpte en bra ministarter Gjort så på flertalet Ford och är inga problem. Typ så här https://static.summitracing.com/global/images/instructions/PWM-028_IS_Ford_XStorq.pdf Ändrade %s av %s (%s) Citera
Recommended Posts