Jump to content

Recommended Posts

Jag önskar jag hade tid att baka en riktig Mustang tårta som killen i Youtube klippet och bjussa kompisarna på och sen ta en sväng i Mustangen. Men Corona sätter ju stopp för mycket kul... inga träffar och fira på 😥.

Kanske lyckas jag pudra florsocker över en häst logga på en princesstårta, eller så blir det inte ens det. Jag har sett tidigare att någon tagit fram typ sockerkaksform med logga från olika populära bilmärken så att man snabbt och enkelt kunde baka en kul kaka, men tyvärr ingen form med Mustang logga.

Är det någon som firar med "riktig" Mustang kaka eller tårta eller något annat festligt?

8 timmar sedan, corvette said:

Inget firande här inte, och inga träffar heller verkar det ju bli i år 😥

Efter servicen hos dig  :) så firar jag varenda dag :) :) 

Hälsn Björn i Eskilstuna 

• Like 1

Ett litet försök till en enkel "Mustang" tårta som uppskattades av de få som var på jobbet. En billig frystårta med hemfixad Mustang logga, i alla fall något. Påminner lite om hur hästen blir på marken under backspegeln.

Frystårtor blir inte lika fina som kondistårtor, de ser mer ut som tårtan Rubeus Hagrid gav till Harry Potter i den första filmen.

Mustang tårta.JPG

• Like 1