Champagnekuben Posted May 25, 2021 Report Posted May 25, 2021 (edited) Tjenare! Jag undrar om någon på forumet har erfarenhet av att sätta en "drag"-krok på sin musse? Med mina ""-tecken så menar jag egentligen inte dragkrok för att dra något, utan att sätta en krok för att kunna hänga på cyklar där bak. Jag har funderat på en seasucker-variant med sugkoppar på taket, men blir genast nojig för små repor :). I jänkelandet så är det ju en del som modifierar sina mussar och sätter på trailer hitches, så den informationen finns ute i etern. Jag är intresserad av att höra om någon på forumet har prövat någon dragkroksvariant på sin bil, helt enkelt. Den här varianten, t ex, tycker jag är lite för synlig när man inte har kroken ipluggad: https://www.youtube.com/watch?v=i-2Sk2BRbjI /H Edited May 25, 2021 by Champagnekuben Quote
Champagnekuben Posted May 25, 2021 Author Report Posted May 25, 2021 11 timmar sedan, corvette said: Staffan Beck AB löser detta åt dig Tack för tipset! Quote
Recommended Posts