Ronis August 11, 2021 Report August 11, 2021 Hej Någon som har erfarenhet av att dra fram 12V till skuffen för tex kylväska? Antingen om det finns befintligt kablage att tjuva på, eller om man ska dra direkt från batteriet? I så fall lämplig väg att dra kabeln? Gäller en S197 Cab. mvh/ Ronis Citera
datmbn August 11, 2021 Report August 11, 2021 För mig har det funkat att dra fram kylväskans sladd mellan de delbara baksätena och ansluta den i facket i mittkonsollen (under armstödet), det är också därifrån jag skulle tagit ström om jag skulle installera ett extrajack. mvh Mats Citera
Corvette August 11, 2021 Report August 11, 2021 9 minuter sedan, datmbn said: För mig har det funkat att dra fram kylväskans sladd mellan de delbara baksätena och ansluta den i facket i mittkonsollen (under armstödet), det är också därifrån jag skulle tagit ström om jag skulle installera ett extrajack. mvh Mats På cab sitter sätet fast samt är en skiva mot skuffen bakom ryggstödet Citera
Recommended Posts