Stig March 3, 2005 Report March 3, 2005 Hej! Är det bara jag som har haft problem med att komma in på hemsidan den sista veckan? Vad hände? Trodde att jag hade fått något virus i burken.Stig Citera
Janne Holm CMC1740 March 3, 2005 Report March 3, 2005 nej du har inget virusden har varit nere några dagarTänkte höra en liten sak av mer eller mindre privat karaktär med digdå jag läste om din bil i tidningen jag har själv en -70 under renoveringoch det närmar sig lackering snart. den är igentligen gul men omlackad röd två gånger. helst ska man självklart välja orginalfärgen men som bekant är "gult fult" (förmodligen egen åsikt). Så till frågan då det är svårt att hitta orginalrecept så den enda jag kunde hitta som jag tyckte var snygg var just grabberblue men från 80-tal? hade du samma problem eller är det kanske samma färg??? Citera
Gäst March 3, 2005 Report March 3, 2005 Hej!Det har varit problem med domän namnet men det är löst nu.Webbhotellet har enligt min mening inte fullföljt sin uppgift att hålla igång domän namnet.Vi har ju köpt ett helt paket där man uppfattar att detta ingårDom fakturerar inte domänen automatisk när det håller på att gå ur vilket andra webbhotell gör.Därför tappade vi den i några dagarNu ska dom bättra sig och håller på att se över detta efter jag bråkat med dom nu i 2-3 dagar både via telefon och mail.Domän HejVi håller på att utarbetar ett system för att kunna fakturera domänförnyelserautomatiskt som är registrerade via oss så förhoppningsvis kommer vi kunna lösadet bättre framöver. VänligenJimmy ErlandssonCrystone AB Citera
Stig March 3, 2005 Author Report March 3, 2005 Hej Janne. Jag gick in på tekniksidan och sedan färgnummer till sikkens.Gå sedan in på mixit online och skriv Ford och årtal så finns Grabber Blue där men sedan kommer problemet. Lackeraren fick inte fram mixen där ändå tror jag men jag letade på nätet och fann receptet men jag kommer inte ihåg var. Om det är till någon hjälp vet jag inte annars kan jag försöka hitta det igen.Lycka till Stig Citera
Stig March 3, 2005 Author Report March 3, 2005 Härligt att hemsidan funkar igen. Konstigt vad beroende man blir av en hemsida. Har saknat den enormt. Har känts tomt på kvällarna när man inte kan gå in och läsa allt roligt om mustanger. Mustang for life!Hälsning StigTack till Per som håller igång sidan och alla er andra som bidrar till detta underbara forum. Citera
ht67 cmc 1502 March 4, 2005 Report March 4, 2005 Ja, beroende av forumet kan man ju säga att man är! Jag kom in på forumet med min ena dator men inte med den andra så jag ominstallerade den igen (efter bara 1 vecka) och svor styggt över Win XP. Jag brukar köra Win2K men tänkte prova XP och ge det ett försök. Det var mycket nära att jag gick tillbaka till Win2K igen... Citera
sniffer March 4, 2005 Report March 4, 2005 Ja, beroende av forumet kan man ju säga att man är! Jag kom in på forumet med min ena dator men inte med den andra så jag ominstallerade den igen (efter bara 1 vecka) och svor styggt över Win XP. Jag brukar köra Win2K men tänkte prova XP och ge det ett försök. Det var mycket nära att jag gick tillbaka till Win2K igen... Hehe.. Lite synd där att du inte gick tillbaka till server-os igen tycker jag änna, då jag själv ogillar alla barnsligheter och skit som fins i personoperativen (xp t.ex.) Bättre med ett stabilare och mer funktionellt serveroperativ då tycker jag änna.. Kör själv win2k3 server enterprise. Citera
Recommended Posts