sniffer March 9, 2005 Report March 9, 2005 Hittade en spoiler på en sida som jag funderar lite över. Då jag är ute efter en frontspoiler med orginalutseende så blev jag lite fundersam på va som skiljer orginal och denna.http://www.mustangsplus.com/Merchant2/merchant.mv?Screen=PROD&Store_Code=MPFMP&Product_Code=00816&Category_Code=fib_apronLigger ju under RESTOMOD-menyn och heter massa med R-Model Style osv så man börjar ju undra. Någon som kanske beställt en sådan därifrån eller kan avgöra om de är orginalutseende på den så vore jag tacksam. Är ju lite tråkigt att beställa en sådan och bli missnäjd när man får hem den ....Tacksam för hjälp.. Citera
Fredde77 March 9, 2005 Report March 9, 2005 For the maximum in appearance and ground control, choose this great looking front apron from Mustangs Plus! Based on the R-Model Apron, it has a large radiator opening for increased cooling, a molded in spoiler for great looks and superb ground control, plus it will accept a stock bumper (bumper not included)! Black fiberglass with gel coat finish; fit and paint to match your MustangDet verkar som att "plåten", (som i detta kit är av glasfiber) under kofångaren och spoilern är en homogen del. Citera
Lars Oscarsson cmc383 March 9, 2005 Report March 9, 2005 Hej.Denna spojler är inte riktigt lik den som vanligtvis monteras,det är också rätt de Fredde skriver att tilhörande sand-plåt är ihopbakad med spojlern. Det skall finnas två typer av spojler fram till 69-79 ensom monterades på 69-70 Mach1, sedan skall det finnasen som monterades på 70 Boss 302-429. Jag har lite svårt att först varför du letar spojler när detfinns att få tag på rätt typ, troligen finns den hos Ullmani Uppsala eller hos Rolands Mustang i Filipstad. Det kostar inte så mycket att kolla med någon av dessakanske lite tid och telefonpengar.:wink: Citera
Recommended Posts