Janebrink March 10, 2005 Report Share March 10, 2005 Skulle vilja se en bild på en 69:a undertill för att se hur avgasrören e dragna orginal. på min 69:a e d 2st 3" rör spikrakt bak, så d tar ju i när man kör över ett fartgupp...mvhAnders. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronnie S March 10, 2005 Report Share March 10, 2005 Kanske inte riktigt det du frågade efter, men i NPD:s katalog finns skisser där man grovt kan se hur avgassystemen ser ut. Dom flesta 69:or hade faktiskt enkelt system original, det är väl mest Mach 1, big block samt Boss 302/429 som hade dubbelt system ser det ut som i katalogen.Här kan du ladda ner katalogen, del för del: http://www.nationalpartsdepot.com/catal ... tions.html Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
1096 March 10, 2005 Report Share March 10, 2005 Här en 429 Boss 69a. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gäst March 10, 2005 Report Share March 10, 2005 Hej.Hittade bland minna skannade bilder, är en 70 Boss302. :wink: Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gäst March 10, 2005 Report Share March 10, 2005 Hej.Fler skannade bilder finns, kommer inte ihågkällan Boss 70. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gäst March 10, 2005 Report Share March 10, 2005 En till Boss 70. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janebrink March 11, 2005 Author Report Share March 11, 2005 tackar tackar!Får se om det går att klämma upp två 3" pipor brevid varandra under kardanen....//A. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
H March 14, 2005 Report Share March 14, 2005 tackar tackar!Får se om det går att klämma upp två 3" pipor brevid varandra under kardanen....//A.Provade det i somras, funkade inte för mig, kan gå men jag tror att du ett rejält ormbo framför bakaxeln med böjar i alla riktningar när du ska över bakaxeln med 3". Där blir det rejält trångt. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gäst March 14, 2005 Report Share March 14, 2005 3'' helt onödigt och grymt trångt.Dessutom är det mer oväsen med 3''Redan med 2.5'' börjar det bli bökigtPå min 69'a är det tajt med 2.5'' om man ska räkna med fjädringsvägen.Var tvungen att bygga nytt fäste för bromsslangfästet. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts