Bastlund March 4, 2022 Report March 4, 2022 Hej alla, jag är i skrivande stund på gång att skaffa min första Mustang. Jag har siktat in mig på GT 5.0 årsmodell 2011 men vi får se vad det i slutänden blir. Det största jag ägt hittills är nån bruksbil med V6, och min erfarenhet av större bilar är inte så stor. Jag har väl renoverat nån gammal B20-motor, bytt ventillyftare på en Renault och sådana lite enklare garagejobb. Eftersom ekonomin inte tillåter fler bilar tänker jag göra det som många avråder ifrån - använda Mustangen som bruksbil i vår vilket betyder nån månad på vinterväg. Familjen får rulla i en 7 platsers Outlander så länge. Tack för nu, vi hörs på forumet sen! Vänliga hälsningar Peter Westlund, Dalarna Citera
Artur March 4, 2022 Report March 4, 2022 Välkommen Snyggaste karossen i min mening, om man nu tittar på modernare Mustang så klart 1 Citera
Kenneth L March 5, 2022 Report March 5, 2022 2015 och framåt är ju en helt modern bil med delad bakaxel etc - ska du inte kika på det med? Och enligt min mening mkt snyggare - men smaken är ju som baken! Citera
Bastlund March 6, 2022 Author Report March 6, 2022 22 timmar sedan, Kenneth L said: 2015 och framåt är ju en helt modern bil med delad bakaxel etc - ska du inte kika på det med? Och enligt min mening mkt snyggare - men smaken är ju som baken! Absolut, jag är öppen för olika årsmodeller och så däremot behöver jag tänka mig för lite när det gäller vad bilen kostar Citera
Bastlund May 10, 2022 Author Report May 10, 2022 Det blev till sist en vit GT5.0 2017 i orginalutförande som fick följa med hem. Det blir en rolig sommar detta 1 Citera
Recommended Posts