Jump to content

Dags för elbil...


Corvette

Recommended Posts

6 timmar sedan, Mustangmike said:

Väldigt snygg, en konvertering till en fet V8 så blir den grym 🙂

 

Nä du, när du står vid pumpen och det inte finns soppa ska jag tuta på dig när jag glider förbi 🤓

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

17 timmar sedan, Corvette said:

Nä du, när du står vid pumpen och det inte finns soppa ska jag tuta på dig när jag glider förbi 🤓

Hehe  du är välkommen 🙂 Kör laddhybrid till vardags nu och vi är agent för laddstolpar.

Du anar inte vad som väntar dig med elbil, Köer vid laddstolpar, hela telefonen full med appar för alla olika system och tjänsteleverantörer, strulande internet/fullt i mobilnätet så du får inte igång appen eller kontakten med kortet/banken o.s.v. Och när du väl får igång skiten bland 10 andra i raden , tror du det finns kapacitet i elnätet för att ladda alla med fullt? Det är inte ens tänkt så utan en mjukvara fördelar ut den effekt som finns att tillgå så det blir långluncher på resan och jaga till nästa i hopp om mer kapacitet där. 

Men kanon för transporter och daglig jobbpendling eller kortare dagstripper inom (med råge) räckvidden så du har kräm att köra ifrån den där bilen eller köra om den där långtradaren när behovet uppstår på hemvägen, men oftast får du snåla för att komma hem. 

 Men man går ju knappast igång på det, som en V8a. 

🙂

 

Link to comment
Share on other sites

Logga in för att kommentera

You will be able to leave a comment after signing in



Logga In Nu
×
×
  • Create New...