Göran&Sussi April 4, 2022 Report April 4, 2022 Hej. Fick ett bra pris på Tomason sportrace, men känner inte till det märket. Nån som vet nåt eller har erfarenhet? /Göran Citera
Corvette April 4, 2022 Report April 4, 2022 Inte en susning, och inte gav det många träffar när man sökte på det. Du får testa och meddela oss andra om de vara bra eller dåliga. Citera
hklint April 4, 2022 Report April 4, 2022 Hittade detta. Allt mellan toppen och livsfarliga. Google översatt verkar det som https://www.dacktest.com/web/pages/sommardaeck/tomason/sport-race Citera
Junkers April 4, 2022 Report April 4, 2022 Michelin sport 4S, livslängden gör att de inte är så dyra i längden. Citera
Bluestang April 7, 2022 Report April 7, 2022 Pruta på mycket men aldrig på däck. Är ju din livlina! Bytte till Michelin Pilot Sport 4S och är supernöjd. Klart bättre grepp (märks t.ex ut ur rondell) och tystare än Pirelli P-ZERO som satt original. Visst är de dyrare men utslaget på vad bilen kostar och hur många mil du kör, är det försumbart. Citera
kanske mustang April 7, 2022 Report April 7, 2022 On 2022-04-04 at 16:36, Junkers said: Michelin sport 4S, livslängden gör att de inte är så dyra i längden. Det är nog de jag fick till min orginal när jag köpte min 2018 med packet4 väldigt väldigt bra men ta det lite lugnare när det är blött ute Citera
Askp August 16, 2022 Report August 16, 2022 Skulle aldrig tänka mig att kunna montera annat än kända kvalitetsdäck på någon av mina bilar. Speciellt inte mustangen. Vill inte chansa med att spara några kronor och köpa ”lågprisdäck” till mustangen. 1 Citera
Göran&Sussi October 26, 2022 Author Report October 26, 2022 Var ett bottennapp. Blev reklamerade Citera
Recommended Posts