Torbjörne April 15, 2022 Report April 15, 2022 Var på service igår då upptäckte de glapp i hjullagret höger bak. Tänkte åka till Elmia imorgon, bör jag göra det? Citera
Tungelsta HT-67 April 15, 2022 Report April 15, 2022 Är det axiellt eller radiellt glappet är ? Om axeln kan dras ut / in lite (axiellt) så bör problemet genast åtgärdas Citera
Torbjörne April 15, 2022 Author Report April 15, 2022 Jag har inte känt på det själv men enligt verkstan så kunde man vicka lite på hjulet. Citera
Darkis April 16, 2022 Report April 16, 2022 Då har du svarat åt dig själv , byt genast för jag råkade ut med liknade med min andra bil och det resulterade att hjullagret bled glappare än nånsin under semestern förra året och leva med oron att den kannskära sig totalt vill man inte uppleva , slutade att jag åkte hem och bytte till mustangen ,så byt bägge sidorna när bilen ändå är upphissad spar plånboken på långt sikt. Citera
beckiz October 14, 2023 Report October 14, 2023 HEJ BYTTE hjullager på vänster bak . 2 a på besiktning endast 2450 mil . 2017 Fastback GT Citera
Recommended Posts