March 13, 200520 yr comment_15071 HejÄr det någon som vet vad som är fel när startmotorn segar sig när motorn är varm den orkar bara typ ett halvt varv när den är varmsedan när den har svalnat är den pigg och kry igen precis som den vore ny.batteriet är nytt.
March 13, 200520 yr comment_15074 Går avgasröret för närma så kan den bli för varm och då uppstår detta proglem tag isåfall och isolera avgasröret det kan hjälpa.Sven.
March 13, 200520 yr comment_15081 i övrogt så är detta ett klart tecken på att startmotrn behöver en genomgång... och att isolera fördröjer bara raset... så jag tycker att du ska plocka bort den och kolla upp den innan sesongen... så slipper du bli ståendes någonstans i sommar... har du aoutomat så rekomenderar jag det å det starkaste... inte ett skit kul alls att inte kunna knuffa lr något...
March 14, 200520 yr Author comment_15118 Jag misstänkte att det skulle bli att renovera eller att köpa ny.det blir en ny så slipper man tänka på det mer.
March 17, 200520 yr comment_15250 Har samma problem med min. segar som fan när motorn är varm men snurrar på duktigt när den kallnat. Är det nån idé att ge sog på att renovera startmotorn eller är det bara att köpa nytt?
March 17, 200520 yr comment_15253 ska bara vara en enklare renovering när de är sånna... minns inte vad felet brukar vara... med de symptomen.. men att kolla kolen är en bra början..