HasseB Posted May 28, 2022 Report Posted May 28, 2022 Hej. Har en Mustang 65:a där båda blinkersen fram har slutat att fungera. Jag har bytt lampor med det hjälper inte. Parkeringsbelysningen fungerar och bakblinkers också. Vad kan det vara för fel? Mvh HasseB Kolmården Quote
19jon77 Posted June 7, 2022 Report Posted June 7, 2022 Hallå Hasse! Slå en titt hur kontakten som sitter på ratt stången ser ut! Den fick jag byta när min blinkers försvann åt ena hållet! mvh Jon Quote
Musse-Daniel Posted June 23, 2022 Report Posted June 23, 2022 Låter mystiskt att det är just fram, och båda dessutom... Kan det vara nån ombyggnation som går genom en säkring som pajjat kanske? Skulle nog följa kablarna och se var de tar vägen. Quote
HasseB Posted June 23, 2022 Author Report Posted June 23, 2022 Hej. Säkring var min första tanke men det verkar inte vara problemet. Ska plocka isär rattstången och se hur det ser ut. Annars blir de att göra som du föreslår eller dra ny ledning Quote
Musse-Daniel Posted July 26, 2022 Report Posted July 26, 2022 Vet inte om det är relevant i just det här fallet, men originalsäkringshållaren sitter bakom kopplingspedalen, kanske är det en glassäkring som gått? Om inte annat så är det inte jättekrångligt att dra nytt kablage, så man vet att det är helt och hur det är draget. Quote
Recommended Posts