Jan Odhner June 12, 2022 Report June 12, 2022 Hej! har du tips på hur man kan få bättre vakuum till servobromsen till Mustang 1969. MVH Jan Citera
COJ June 20, 2022 Report June 20, 2022 Inte testat, men eftersom jag har taskigt vakuum i min bil hat jag tittat lite på en vakuumtank, de "sparar" vakuum för senare användning. Kanske kan det vara något? Jag tror att jag kommer att köpa och installera en sån i vinter, man hittar dem hos tex Hansen och de är inte jättedyra. MEN som sagt, jag har bara tänkt på det, INTE testat, så det är bara en tanke! Citera
Jan Odhner June 21, 2022 Author Report June 21, 2022 9 timmar sedan, COJ said: Inte testat, men eftersom jag har taskigt vakuum i min bil hat jag tittat lite på en vakuumtank, de "sparar" vakuum för senare användning. Kanske kan det vara något? Jag tror att jag kommer att köpa och installera en sån i vinter, man hittar dem hos tex Hansen och de är inte jättedyra. MEN som sagt, jag har bara tänkt på det, INTE testat, så det är bara en tanke! Okej Citera
Recommended Posts