LupusRex March 23, 2005 Report March 23, 2005 Körde imorse på E18 mot Norrtälje utanför Täby Galopp, och ser i motsatt körfält, i ganska tät följd, tre motorcyklar påväg till jobbet. Det är klart, nu är ju motorvägarna här ganska rena från snö och sånt.Sen kom det nån sån där konstig skev rolet också... men om vi ska räkna dom som vårtecken går väl att diskuteras. Jag säger att det är vår när jag ser första 'Stangen. Citera
micke cmc247 March 23, 2005 Report March 23, 2005 jag har tagit min i bruk och använder den var dag så gott det går.// Micke Citera
Hans-Åke cmc1478 March 23, 2005 Report March 23, 2005 Jag ser vårtecken nästan varje dag, en silverfärgad 05 mustang med vita stripes parkerar rätt ofta i Galleriangaraget. Men igår var den så jaäkla skitig, det svider i hjärtat när jag såg det...HÅ Citera
LupusRex March 23, 2005 Author Report March 23, 2005 Man får väl ge sig ut på vägarna och hålla gluggarna öppna efter de andra Åkersbergaborna med Mustanger.Vart håller ni hus? Citera
Pernolf cmc 558 March 23, 2005 Report March 23, 2005 Jag har sett massor med Mustanger idag, körde min till Statoil, och sedan har jag fått en åktur i en trimmad 05:a.Den gick bra, mycket bra... Citera
Recommended Posts