Jump to content

Förslag på verkstad i Örebro med omnejd


Vapor

Recommended Posts

Har någon förslag på en bra verkstad för mustanger i Örebro med omnejd? Oljebyte och sån't har gått bra på ett par olika verkstäder, men det skulle vara roligt att veta om det är någon som är lite mer intresserad av just Mustang. Bosse bil i Åsbro bytte länkarmar med den äran, men det är lite långt att åka från Örebro.

Min Mustang är en GT från 2008. / Per K

Link to comment
Share on other sites

Tack för tipset!! Jag ska åka dit på måndag och kolla lite avgasvärden. Så får vi se om de tycker sånt är kul! CO är lite för högt, men jag ska göra det jag kan först och sedan åker jag dit och mäter, så får vi se. Och ja, E85, vill jag försöka klara mig utan...

 

Link to comment
Share on other sites

Jo, faktiskt. Det kan det vara... Jag vet inte när jag bytte senast. De skulle kunna vara mer än sex år. Så jag tar med det i verktygslådan... Tack!

Link to comment
Share on other sites

Var på Holmbergs och fick värdena kollade. De var perfekta. Jag hade ändrat lite på tändningen och tomgången. Sen vet jag inte vad de gjorde. De bytte inget iaf eller eller ändrade nån inställning. Intrycket av Holmbergs är lite svårt att säga något om. Man lämnar nycklarna i disken, trevligt bemötande, och sen hämtade efter en dryg timme. Pratade aldrig med den som gjorde jobbet. Men mätningen blev utförd, och jag fick med mig värdena. Lite dyrt; drygt 800 kr. Några dagar senare hade jag en ombesiktning av bilen som väntade, och värdena var fortfarande perfekta. Så jag är nöjd!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...