Lasse cmc625 March 29, 2005 Report March 29, 2005 Om du nu skall beställa en ny Mustang gäller det att bestämma vilken färgkombination du vill ha.http://www.spectrummarcom.com/mustang/cobraPainter.html Citera
Gäst March 29, 2005 Report March 29, 2005 Synd att man inte kan välja årsmodell också.Jag är svag för klassiska racingfärger Citera
pineman April 2, 2005 Report April 2, 2005 Detta blir min färg kombination.Tourch RedSatin silver på stripen, matchar bra med den borstade aluminiumen.Får bilen i mittan av maj, kan snart inte vänta längre. Är just nu i USA och mussen är poppis här. <man ser många av dom, men tyvärr för många v6:or.GT skall det vara. Citera
ht67 cmc 1502 April 2, 2005 Report April 2, 2005 Om jag måste ha en Musse med stripes så får det bli så här, men helst skulle jag vilja slippa allt vad stripes heter... :wink: Citera
RisingForce April 2, 2005 Report April 2, 2005 Kom igen nu da!? harni glomt Hockey dar hemma i svedala!??(det kan man forsta, efter pinsamheter i OS2002 , WC2004 o VM2004)Men men,, Har e mitt forsalg nar det galler Shellby-farg-kombo Citera
Lars Oscarsson cmc383 April 2, 2005 Report April 2, 2005 Hej.Om det är den nya 2005 Mustangen det gäller och du villha en Ny Klassiker så finns, det inget annat än den klassiska Vit med Röd inredning. Möjligen Svart med Röd inredning då blir det en riktig RETRO Mustang inga ränder, det är min privata åsikt. Citera
Recommended Posts