orbvet March 30, 2005 Report March 30, 2005 Vilken färg kan vara lämplig att måla grenrören på en 65:a med.Svart, grått, vitt, silver vad blir mest likt originalet innan rören blivit rostbruna? Citera
Fredrik fd 863 March 30, 2005 Report March 30, 2005 Kan detta vara nåt?http://www.mustangclubsweden.com/phpBB2 ... t=eastwood Citera
jorsei March 30, 2005 Report March 30, 2005 Hej.Försökte skicka ett par bilder till dig orbvet men dom gick inte fram.Lägger in det här istället.Det är efter målning med färgen från US Carparts. Citera
LupusRex March 30, 2005 Report March 30, 2005 Så det ÄR färg på dom?Jag trodde alltid att dom var neutrala och omålade... Citera
Lars Oscarsson cmc383 March 30, 2005 Report March 30, 2005 Hej.Grenrören är omålade original och rostade redanförsta dagarna, jag har lite svårt att förstå varfördom skall se ut som nymonterade från fabrik. På en Mustang som skall släpas runt på en säpkärraoch bedömas i MCA gold klassen kan jag förstå varförmen inte på våra sommar klenoder. Detta är vad jag tycker, andra får tycka annat, Estwoodsäljer färger för grenrör som är mycket starka och hållbara, annars går det faktiskt att måla med kallgalvförutsatt att grenrören är väl rengjorda. :wink: Citera
Roger March 30, 2005 Report March 30, 2005 Det är väll så man vill ha sin Musse rent,snygt och prydligt. Citera
Gäst March 30, 2005 Report March 30, 2005 Hej.Ja det är självklart men grenrör. Min lilla maskin. Citera
Recommended Posts