March 11, 20232 yr comment_181390 Hej Alla! Har någon tips på var man kan hitta modellbyggen för en S197 cab. 2008 GT? Jag har kollat på hobbia , hobbyland, amazon etc etc och hittar ingen cabbe Har blivit sjukskriven i 4 veckor och behöver något att sysselsätta mig med, så tänkte försöka göra en kopia på min egen bil. Tack på förhand. //Robin
March 13, 20232 yr comment_181394 Steg ett blir väl att ta reda på om det finns ens, hos Revel, Tamiya eller nån annan tillverkare och Cab verkar bara finnas på Facelift 2010- 14 vad jag kan se. Du får nog köpa en cupe och cabba av själv, det blir ju desto roligare 😉 /M
March 13, 20232 yr Author comment_181397 7 timmar sedan, Mustangmike said: Steg ett blir väl att ta reda på om det finns ens, hos Revel, Tamiya eller nån annan tillverkare och Cab verkar bara finnas på Facelift 2010- 14 vad jag kan se. Du får nog köpa en cupe och cabba av själv, det blir ju desto roligare 😉 /M Ja, varför inte, fram med skalpellen. 🙂
March 13, 20232 yr Author comment_181398 5 timmar sedan, Corvette said: får kolla upp den där, måla om den bara så den blir vit 🙂 tack för svar