Asterix March 11, 2023 Report March 11, 2023 Hej Alla! Har någon tips på var man kan hitta modellbyggen för en S197 cab. 2008 GT? Jag har kollat på hobbia , hobbyland, amazon etc etc och hittar ingen cabbe Har blivit sjukskriven i 4 veckor och behöver något att sysselsätta mig med, så tänkte försöka göra en kopia på min egen bil. Tack på förhand. //Robin Citera
Mustangmike March 13, 2023 Report March 13, 2023 Steg ett blir väl att ta reda på om det finns ens, hos Revel, Tamiya eller nån annan tillverkare och Cab verkar bara finnas på Facelift 2010- 14 vad jag kan se. Du får nog köpa en cupe och cabba av själv, det blir ju desto roligare /M Citera
Asterix March 13, 2023 Author Report March 13, 2023 7 timmar sedan, Mustangmike said: Steg ett blir väl att ta reda på om det finns ens, hos Revel, Tamiya eller nån annan tillverkare och Cab verkar bara finnas på Facelift 2010- 14 vad jag kan se. Du får nog köpa en cupe och cabba av själv, det blir ju desto roligare /M Ja, varför inte, fram med skalpellen. Citera
Asterix March 13, 2023 Author Report March 13, 2023 5 timmar sedan, Corvette said: får kolla upp den där, måla om den bara så den blir vit tack för svar Citera
Recommended Posts