Screaming Yellow S-län March 25, 2023 Report March 25, 2023 Hej Börjar bli daxs göra service på mussen. Köpt delar från Autodoc Hittade ej Motorcraft tändstift utan beställde Denso platinum PT16EPR-L13 N.vidd 16 N Samt oljefilter Champion COF 102106S Även tändspolar Stark SkCO 0070395 Castrololja 5/20 Tänker inte ge mig på service själv med tanke på sköra tändstift. Utan lämnar in Verkstad. Samt tummen mitt i handen Kolllade allt genom Autodoc allt skulle passa Men ni som är " proffs" borde jag annullera beställning och föröka få tag på Motorcraft tändstift ? mvh Citera
Screaming Yellow S-län March 25, 2023 Author Report March 25, 2023 Jag annulerar ordern istället och letar vidare efter servicekit. Får bli Grufman Citera
runeC March 26, 2023 Report March 26, 2023 De flesta verkstäder accepterar inte att man kommer med egna reservdelar. Citera
Corvette March 27, 2023 Report March 27, 2023 On 2023-03-26 at 05:30, runeC said: De flesta verkstäder accepterar inte att man kommer med egna reservdelar. Stora Hedin gör det, så varför ska de inte göra det Men de lär ju knappast ta ansvar om man kommer med piratdelar... De kommer endast lämna garanti att de utfört yrkesmässigt byte men funktionalliteten blir ju svårt att ge garanti på Citera
Recommended Posts