TheBullitt March 27, 2023 Report March 27, 2023 Hej! Är på jakt efter olackerade bakrute jalusit till min 2009 Bullitt. Har kollat runt men hittar inte direkt några här i Sverige. Har nån beställt några liknande och vet vars man kan få tag i dom? Citera
Mustangmike March 28, 2023 Report March 28, 2023 13 timmar sedan, TheBullitt said: Hej! Är på jakt efter olackerade bakrute jalusit till min 2009 Bullitt. Har kollat runt men hittar inte direkt några här i Sverige. Har nån beställt några liknande och vet vars man kan få tag i dom? Grufman säger jag. Citera
TheBullitt March 28, 2023 Author Report March 28, 2023 Ringde dom igår och dom hade inga kvar samt att hemsidan håller på att uppdateras Citera
Corvette March 29, 2023 Report March 29, 2023 23 timmar sedan, TheBullitt said: Ringde dom igår och dom hade inga kvar samt att hemsidan håller på att uppdateras Vi har inga på lager längre sa jag, men vi kan ta hem åt dig, se nedan. Citera
Recommended Posts