Jump to content

Mustang Gt 1996 startar inte


Hojåkaren

Recommended Posts

Hej

Idag hämtade jag hem Mustangen från vintervilan, den startade direkt. Nu har den stått ute på gården ett par timmar i solen och nu vägrar den starta.

Trodde först det var lite kräm i batteriet så snabbladdat i nån timma men den tänder till för att sen vägra starta. Theft blinkar då jag vider om nyckeln.

Någon som har en ide om vad som helt plötsligt gjort den tjurig och vill inte starta. Aldrig haft problem med detta.

Link to comment
Share on other sites

4 timmar sedan, Hojåkaren said:

Hej

Idag hämtade jag hem Mustangen från vintervilan, den startade direkt. Nu har den stått ute på gården ett par timmar i solen och nu vägrar den starta.

Trodde först det var lite kräm i batteriet så snabbladdat i nån timma men den tänder till för att sen vägra starta. Theft blinkar då jag vider om nyckeln.

Någon som har en ide om vad som helt plötsligt gjort den tjurig och vill inte starta. Aldrig haft problem med detta.

Hej Igen

Jag löste det hittade på ett amerikanskt forum lösningen men en rolig grej hände. Jag lät den gå på tomgång en stund innan jag skulle köra in den i garaget. Döm om min förvåning bildörrarna hade låst sig och med en nyckel endast och den satt i tändningslåset så fick man ta fram kunskapen att ta sig in i en låst bil. Insåg att en Mustangcab var väldigt lätt att ta sig in i, svetstråd och en träkil. 🤣

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...