AndersErlandsson Posted July 10 Report Share Posted July 10 (edited) Jag undrar var kablarna från NEUTRAL SAFETY switchen in i tunneln tar vägen. Behöver nog byta den då jag inte har backljus eller startmöjlighet längre oavsett växelläge. (Går att starta vid tjuvkoppling av startrelä). Jag har skruvat av switchen, men kabeln går in i toprpedväggen, och hittar absolut ingenting om det i mina service böcker. Går kabel upp till växelspaken, eller går den nån annanstans? (videos på nätet visa bara gammel mussar, och där verkar kabel gå rätt upp i motorrummet) Sen ska jag byta vacuum modulatorn också, då den vill växla lite som den själv vill (har kört "manuellt" ett par år Har aldrig blivit tid eller plats till att byta). Det var en sån modulator man bara trycker i, inte gängad alltså. Passar vilken modulator som helst från tex äldre eller nyare mussar? Edited July 10 by AndersErlandsson edit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts