BjörnD 7 Juli Report 7 Juli Hej Hur ser jag vad det är för förgasare? ser ett nummer på den 11761 Citera
BjörnD 7 Juli Author Report 7 Juli Här såg jag att gummit var trasigt, hur har det påverkat gången? Citera
stefan_borgen 7 Juli Report 7 Juli 6 timmar sedan, BjörnD said: Hej Hur ser jag vad det är för förgasare? ser ett nummer på den 11761 Du har inte möjlighet att ta ett kort på choke huset framifrån? Där brukar numren stå tex 1850 holley 600. Du har iallafall vacum andra steg. Citera
BjörnD 8 Juli Author Report 8 Juli Hej! jo numret 1850-10 står det där kollade jag nu! så det är så den heter då? Citera
stefan_borgen 8 Juli Report 8 Juli 7 timmar sedan, BjörnD said: Hej! jo numret 1850-10 står det där kollade jag nu! så det är så den heter då? Yes. En holley 600 cfm vacum andra steg . Skit bra förgasare rätt inställd. Citera
BjörnD 8 Juli Author Report 8 Juli On 2024-07-07 at 16:53, BjörnD said: Här såg jag att gummit var trasigt, hur har det påverkat gången? Jag citerar mej själv då jag lagade gummituuten provisoriskt! Nu kan jag ställa tomgången! Citera
Recommended Posts