Jump to content

projekt forum


NightMaaN

Recommended Posts

jag saknar verkligen en forums del där man kan ha en egen projekttråd, så man kan skriva lite allt eftersom saker och ting faller på plats... jag har suttit många gånger och tänkt skriva lite om framsteg... men oftast tycker man det är för magert för att starta en tråd... nån som mer är sugen på en sån del?

ps. blev sugen nu igen för jag har börjat grunda bilen.. och det börjar se bra ut.. ;)

Link to comment
Share on other sites

Gäst

Hej.

Jag kan berätta att detta finns redan nu "bakom" kulliserna här.

Det kommer bli ett nytt forum som är avsatt för medlemmar att lägga ut sina alster.

Alla registrerade kommer att ha möjlighet att navigera runt men det är bara medlemmar som får lägga ut.

Det har inte aktiverats pågrund av funderingar över hur det ska administreras och upplägg

Troligen läggs det upp på ungefär samma sätt som det gamla bildgalleriet.

Link to comment
Share on other sites

Gäst

Det är inom forumet.

Se dagens bildgalleri.

Blir ungefär den strukturen

Det kommer fungera som idag men enbart för medlemmar

Om det var svar på din fråga?

Link to comment
Share on other sites

ok... men är det bara jag som inte hittar bildgalleriet i forumet lr är det endast för medlemar så endast medlemmar kan se?

Menar han inte bildglleriet i den blå menyn på sidan?

Link to comment
Share on other sites

Gäst

Jag menar att strukturen kommer vara upplagd på ungefär samma sätt som på bildgalleriet.

64-65

66-68

69-70

71-73

74-79

osv

Men här på forumet i en ny del.

Link to comment
Share on other sites

ok då hajjar jag... men är det verkligen bra att dela upp i så många kategorier... blir nog lite tunt då... är det inte bättre att ha samma uppdelning som forumet då? finns juh mkt likheter i de olika grupperna där... ;) aja.. vi får c hur det blir...

hoppas på det bästa... ;)

Link to comment
Share on other sites

Det låter som en bra idé det där. Där folk kan visa upp sitt arbete som dom har lagt ner på sin ögonsten. Oftast blir det ju ett gäng kort man knäpper och sådär under tidens gång på renoveringen ; ).

Plus att det är ju kul att följa andras jobb också, om folk håller dom uppdaterade det vill säga. Kan bli en riktig hit det där tror jag. Kanske man kan se lite bättre hur en del löser problem som man själv stöter på under renoveringen och sådant.

Link to comment
Share on other sites

Gäst

Kan vara kul :)

Själv har jag väl runt 500mb bilder från det arbetet jag gjorde på min bil i vintras..! 8)

Sen om man inte vill ha alla underkategorier kan man göra som Zatzy's projektforum.

Man döper först tråden efter sitt användarnamn, sen vad det är för sorts bil.

T.ex: Audioslave, 1968 hardtop

Link to comment
Share on other sites

Kan vara kul :)

Själv har jag väl runt 500mb bilder från det arbetet jag gjorde på min bil i vintras..! 8)

Sen om man inte vill ha alla underkategorier kan man göra som Zatzy's projektforum.

Man döper först tråden efter sitt användarnamn, sen vad det är för sorts bil.

T.ex: Audioslave, 1968 hardtop

Kan fungera bra det, men det är ju inte vi som bestämmer hur det ska se ut, men vi kan alltid lämna massa tips.

Men skräm dom nu inte med att du kanske lägger upp 500mb bilder på engång ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...