Flodde112 5 Mars Report 5 Mars Hej. Har uppdaterat motorn nu i vinter, bland annat förgasare till Edelbrock 1406. Nu när jag testkörde så tappar den fart och "puffar" när jag drar på lite. Så min första fråga är om någon vet någon kunnig som skulle kunna kolla på det? Antingen företag eller privatperson, i stockholmsområdet. kärran är från 68 och det sitter en 289 i. Alla svar uppskattas, tack! Citera
66ahenke 5 Mars Report 5 Mars om du själv vill prova justera förgassaren, finns det massor av info på youtube om hur man gör. ett kit med munstycket osv koster runt en 1000 lapp Citera
Flodde112 5 Mars Author Report 5 Mars 2 timmar sedan, 66ahenke said: om du själv vill prova justera förgassaren, finns det massor av info på youtube om hur man gör. ett kit med munstycket osv koster runt en 1000 lapp Tror jag är lite "slö" och vill hellre betala någon som kan hjälpa ställa in den till 100%. Vill bara få den klar nu till sesången, sen kan jag lära mig hur jag ställer in och ändrar själv. Citera
Flodde112 5 Mars Author Report 5 Mars 4 timmar sedan, Corvette said: https://www.set-engineering-team.com/ Perfekt tack! Har ringt och mejlat dom. Tack så mycket Citera
Recommended Posts