Lördag kl. 17:431 day comment_187518 Körde sväng i dag, helt plötsligt så börjar det tickaVID_20250628_184631.mp4 för att sedan gå över i ett betydligt mycket högra ljud. Om detta är en lyftare som krånglar, kan jag bara justera ikapp spelet och hur länge kan jag hålla på med det. Ni kan höra ljudet på filmen. Det som visas är ointressant.
19 timmar sedan19 hr Author comment_187521 14 timmar sedan, Revesjö said:Körde sväng i dag, helt plötsligt så börjar det ticka <span class="ipsAttachLink_box"><span class="ipsAttachLink_title">VID_20250628_184631.mp4</span><span class="ipsAttachLink_metaInfo"> <span>25.33 MB</span> <span>·</span> <span>0 downloads</span></span></span> för att sedan gå över i ett betydligt mycket högra ljud. Om detta är en lyftare som krånglar, kan jag bara justera ikapp spelet och hur länge kan jag hålla på med det. Ni kan höra ljudet på filmen. Det som visas är ointressant.Kammen hade gått ner sej, har inget flyt med min skit hög.