pineman May 20, 2005 Report May 20, 2005 Äntligen så rullar bilen med mig framför ratten, gasen i botten upp i 190 km/h och den ligger så fint på vägen...Vi syns på onsdag på Årstafältet grabbar... Citera
Pernolf cmc 558 May 20, 2005 Report May 20, 2005 Ojojoj vad snygga dom är!Fick äran att meka med en 05:a för ngn vecka sedan, nästintill ny var den!Monterade X-pipa samt Slutrör, sänkte den och monterade Cold-air kit och slutade med en chippning.Fina kromade 18" are blev det också!Kändes lite märkligt att kapa den nästintill nya H-pipan Torch Red är också den snyggaste färgen!Om jag är sotis?Det kan du hoppa upp och fethaja, som min Stockholmspolare brukar uttrycka sig....Ett stort grattis och du är en av världens lyckligaste, och jag en av världens mest avundsjuka.... Citera
convertible90 May 20, 2005 Report May 20, 2005 Hur löste det sig med bullerintyg/besiktning?/Lasse Citera
pineman May 20, 2005 Author Report May 20, 2005 Vet ej importfirman kanske trollade med knäna...Men nu har jag hittills kört 30 mil och det är sköna mil. Bra stol (jag e´196 cm) man sitter bekvämt, bra stereo (1000 watt) som dränker det nästan obefintliga vägbruset. Och vilket ax i motorn sen!!!! Man bara gjuts fast i stolen och skjuts iväg...Hunden satt i baksätet och kunde inte hålla balansen så hon åkte upp i sätet ned bägge framtassarna rätt upp i luften som en backhoppare, såg skitkul ut...Nä nu ska jag ut och dra några till mil....vi hörs gubbar... Citera
Tomgro cmc 702 May 20, 2005 Report May 20, 2005 Grattis Pineman !Det går åt att kunna trolla med knäna för att få bilen genom nålsögat SBP.Det är hur kul som helst att känna på motor, väghållning m.m. otroligt rolig att köraAtt sedan i princip alla kommer fram och tittar och undrar över bilen är ju lite kul faktiskt.Men oj vad brett det går ibland Citera
AJ May 21, 2005 Report May 21, 2005 Grattis !! Jag vet hur det känns, fick min i veckan också AJ Citera
pineman May 22, 2005 Author Report May 22, 2005 Fina bilar gubbar, hade valt svart oxå om inte min tidigare bil var svart och den behövdes tvättas hela tiden. Så jag tog röd som min -65 cab, gillar verkligen färgen... Citera
pineman May 22, 2005 Author Report May 22, 2005 Fina bilar gubbar, hade valt svart oxå om inte min tidigare bil var svart och den behövdes tvättas hela tiden. Så jag tog röd som min -65 cab, gillar verkligen färgen... Citera
Tomgro cmc 702 May 23, 2005 Report May 23, 2005 Bilen parkerad vid utbombad byggnad - lite kul med bakgrunden Citera
SvenT cmc728 May 24, 2005 Report May 24, 2005 Grattis!Det är en elak bil det där!!! En fråga, kan man plocka bort skyddsglasen fram för att få ännu lite mer retro-look på bilen?//Sven Citera
pineman May 24, 2005 Author Report May 24, 2005 Vet ej, men jag har sett på amerikanska bilar att dom lägger mörk film så att ljusen blir ännu tuffare, detta får man nog inte göra i Sverige??? Citera
SvenT cmc728 May 24, 2005 Report May 24, 2005 Hehe, med ditt trassel du har haft att få bilen godkänd skulle jag passa mig för att mörka framlyktorna Vägverket har säkert numera möjlighet att kunna reversera en godkänd registreringsbesiktning.... Citera
pineman May 25, 2005 Author Report May 25, 2005 Vi mörkar inga lyktor så det så, har man väl fått igenom bilen så vill man inte återkomma till SBP... Citera
Recommended Posts