Jump to content

Min bil har äntligen kommit...


pineman

Recommended Posts

Ojojoj vad snygga dom är!

Fick äran att meka med en 05:a för ngn vecka sedan, nästintill ny var den!

Monterade X-pipa samt Slutrör, sänkte den och monterade Cold-air kit och slutade med en chippning.

Fina kromade 18" are blev det också!

Kändes lite märkligt att kapa den nästintill nya H-pipan :shock:

Torch Red är också den snyggaste färgen!

Om jag är sotis?

Det kan du hoppa upp och fethaja, som min Stockholmspolare brukar uttrycka sig....

:)

Ett stort grattis och du är en av världens lyckligaste, och jag en av världens mest avundsjuka....

;)

Link to comment
Share on other sites

Vet ej importfirman kanske trollade med knäna...Men nu har jag hittills kört 30 mil och det är sköna mil. Bra stol (jag e´196 cm) man sitter bekvämt, bra stereo (1000 watt) som dränker det nästan obefintliga vägbruset. Och vilket ax i motorn sen!!!! Man bara gjuts fast i stolen och skjuts iväg...Hunden satt i baksätet och kunde inte hålla balansen så hon åkte upp i sätet ned bägge framtassarna rätt upp i luften som en backhoppare, såg skitkul ut...Nä nu ska jag ut och dra några till mil....vi hörs gubbar...

Link to comment
Share on other sites

Grattis Pineman !

Det går åt att kunna trolla med knäna för att få bilen genom nålsögat SBP.

Det är hur kul som helst att känna på motor, väghållning m.m. otroligt rolig att köra

Att sedan i princip alla kommer fram och tittar och undrar över bilen är ju lite kul faktiskt.

Men oj vad brett det går ibland :D

Link to comment
Share on other sites

Fina bilar gubbar, hade valt svart oxå om inte min tidigare bil var svart och den behövdes tvättas hela tiden. Så jag tog röd som min -65 cab, gillar verkligen färgen...

Link to comment
Share on other sites

Fina bilar gubbar, hade valt svart oxå om inte min tidigare bil var svart och den behövdes tvättas hela tiden. Så jag tog röd som min -65 cab, gillar verkligen färgen...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...