Mattias Andersson May 24, 2005 Report May 24, 2005 Jag har bytt från C6 till en preppad C4 bakom min Cleveland.Nu har jag inget helt rör till C4:an och ingen sticka.Det är crusing i Trollhättan på Lördag (28/5) och jag har haft svårt att fåtag på rör o sticka.Nu undrar jag följande:hur lång skall stickan vara och hur långt skallröret vara,jag får göra en nödlösning tills jag får tag i rätt grejor.Lådan är en Pan Fill dvs röret går in i sumpen på lådan.Den nedersta delen av röret med mutter har jag.Jag skulle vara tacksam för ett snabbt svar och skriv gärna hur ni har mätt också.Tack på förhand Mattias Citera
Kent cmc 1162 May 25, 2005 Report May 25, 2005 Kolla med Rolands Mustang.ag köpte en sticka av honom som kom hen i går, han har även kompletta med rör oxåKent Jonssoncmc 1162 Citera
MrTurbo_1645 May 25, 2005 Report May 25, 2005 Jag har bytt från C6 till en preppad C4 bakom min Cleveland.Nu har jag inget helt rör till C4:an och ingen sticka.Det är crusing i Trollhättan på Lördag (28/5) och jag har haft svårt att fåtag på rör o sticka.Nu undrar jag följande:hur lång skall stickan vara och hur långt skallröret vara,jag får göra en nödlösning tills jag får tag i rätt grejor.Lådan är en Pan Fill dvs röret går in i sumpen på lådan.Den nedersta delen av röret med mutter har jag.Jag skulle vara tacksam för ett snabbt svar och skriv gärna hur ni har mätt också.Tack på förhand MattiasSe till att beställa fort. Är du från sta´n? Citera
Mattias Andersson May 27, 2005 Author Report May 27, 2005 Tjena mrturbo! Ja, jag bor i Norra björke och jobbar på Flygmotor. Jag tror att jag såg dig i stan ruppandes igår (torsdags). Sticka och rör är beställt så nu skall jag bara få ihop kardan. Vi syns på Lördag (hoppas jag),Blå med silver stripes Mach1 -72. Tack för hjälpen / Mattias Citera
mats g johansson May 27, 2005 Report May 27, 2005 Nu börjar den här tråden spåra ur men det är kul å höra att det finns några Mustanger runt Trollhättan. Jag kommer därifrån och körde Ford Falcon Club Coupe mellan -81 och -84. Det var på den tiden man kunde köra hela Kungsgatan och bågarna höll till i hörnet på Drottningtorget Hade man en hundralapp över fyllde man tanken full och drog till Avenyn i Göteborg. Visst var allt bättre förr...... Citera
MrTurbo_1645 May 27, 2005 Report May 27, 2005 Tjena mrturbo! Ja, jag bor i Norra björke och jobbar på Flygmotor. Jag tror att jag såg dig i stan ruppandes igår (torsdags). Sticka och rör är beställt så nu skall jag bara få ihop kardan. Vi syns på Lördag (hoppas jag),Blå med silver stripes Mach1 -72. Tack för hjälpen / MattiasMycket möjligt... Hoppas du dyker upp. Nu börjar den här tråden spåra ur men det är kul å höra att det finns några Mustanger runt Trollhättan. Jag kommer därifrån och körde Ford Falcon Club Coupe mellan -81 och -84. Det var på den tiden man kunde köra hela Kungsgatan och bågarna höll till i hörnet på Drottningtorget Hade man en hundralapp över fyllde man tanken full och drog till Avenyn i Göteborg. Visst var allt bättre förr...... Allt var nog f*n bättre förr, nästan i vart fall.. Citera
Recommended Posts