Jimmy_the_1 May 29, 2005 Report May 29, 2005 Hej Tänkte kolla vad ni tycker om att festa i era bilar. Jag vet inte om jag är petig, men jag skulle aldrig låta någon ens införa alkoholhaltig dryck i min musse. Känner flera raggare som fått inredningarna förstörda på grund av fylleslag.Tillåter ni alkohol i mussarna? Jimmy Citera
MrTurbo_1645 May 29, 2005 Report May 29, 2005 Japp, det går utmärkt att ta en öl eller två i mitt baksäte. Mina polare är väl medvetna om bilens värde, att jag är rädd om den och att det INTE är en "pilsnerhäck" de åker i. Tar inte in vad för drägg som helst i bilen heller m.a.o. Senast inatt såg det ut såhär: http://www.saab4fun.com/mustang06/IMG_7164.JPG Citera
AndersAmby May 29, 2005 Report May 29, 2005 Klart man släpper ju inte in vem som helst med öl eller sprit i bilen..Bara dom närmaste polarna Citera
SvenT cmc728 May 29, 2005 Report May 29, 2005 Hmm, vågar man säga att jag kör jycke i bilen??Öl är tillåtet för övrigt fast bara om jag får dricka. Och inte köra.//S Citera
MrTurbo_1645 May 29, 2005 Report May 29, 2005 Öl är tillåtet för övrigt fast bara om jag får dricka. Och inte köra.//SJo, det e klart. he he Crusing igår ju, jag körde inte kan jag säga... Citera
Jimmy_the_1 May 30, 2005 Author Report May 30, 2005 Öl är tillåtet för övrigt fast bara om jag får dricka. Och inte köra.//SJo, det e klart. he he Crusing igår ju, jag körde inte kan jag säga... Misstänker att du var i trollhättan och cruisade. Tyckte faktiskt det blev förmycket på kvällen där. Folk sprang runt nakna, låg däckade folk längs vägen... Jag börjar nog bli för gammal Citera
MrTurbo_1645 May 30, 2005 Report May 30, 2005 Öl är tillåtet för övrigt fast bara om jag får dricka. Och inte köra.//SJo, det e klart. he he Crusing igår ju, jag körde inte kan jag säga... Misstänker att du var i trollhättan och cruisade. Tyckte faktiskt det blev förmycket på kvällen där. Folk sprang runt nakna, låg däckade folk längs vägen... Jag börjar nog bli för gammal Oj, allt sådant missade jag. Tyckte det var en lugn och städad kväll.. Citera
sniffer May 30, 2005 Report May 30, 2005 Öl är tillåtet för övrigt fast bara om jag får dricka. Och inte köra.//SJo, det e klart. he he Crusing igår ju, jag körde inte kan jag säga... Misstänker att du var i trollhättan och cruisade. Tyckte faktiskt det blev förmycket på kvällen där. Folk sprang runt nakna, låg däckade folk längs vägen... Jag börjar nog bli för gammal Har du någon bild på din bil? Va den vit? Tror jag såg något som flög förbi på ett ställe med lite riv i däcken Kan de vart du? Citera
Jimmy_the_1 May 30, 2005 Author Report May 30, 2005 Nä det var inte jag. Min står i garaget med trasig generator. Åkte med kompisens pontiac. Det var nog inte det smartaste att vi åkte till folkets park kl 24.00 på lördagen(trollhättan). Det var där det spårade det ur. Citera
Recommended Posts