Jump to content

Rör till EGR?


Turbo Lunkan

Recommended Posts

Efter att äntligen ha åtgärdat alla andra fel som var på denna bil så återstår endast en sak, röret till EGR´en. Killen som ägt bilen innan var en klåpare och hade gjort en massa dumma saker. Bland annat så har han förstört röret till EGR´en när han bytte till headers.

Fick reda på att detta rör ej finns att få tag på i Sverige. Någon som har bra tips på var jag kan få tag i det?

Tack på förhand

/Andreas

Link to comment
Share on other sites

Ett tips till.

Köpte cab kolvar hos Grufmanbil var mycket trevliga och hjälpsamma fick dom efter bara några dagar trots bestälningsvara och det var Ford orginal märken på kartongerna.

Verkade som han kunde beställa allt som fans på dessa bilar från usa och få dom snabbt desutom!

http://www.grufmanbil.se/

Mvh

MrV8

Link to comment
Share on other sites

Ett tips till.

http://www.grufmanbil.se/

Mvh

MrV8

Tackar för tipset. Det visade sig att firman jag var in hos tog saker från Grufman, men det var de som sade att de måste beställa från USA. Jag fick svar från FordpartsHQ under natten och röret går på $40. Var ju inte speciellt dyrt så jag beställde därifrån precis nu. Får se om det hinner komma innan nästa helg.

Link to comment
Share on other sites

jag va hos grufmanbil o hämta grejjer från dom och, hur trevlig som helst o håller det han lova om leverans tider etc. beställde en fredag o hade grejjerna på måndagen, snabbt som fan gick det.

Link to comment
Share on other sites

jag va hos grufmanbil o hämta grejjer från dom och, hur trevlig som helst o håller det han lova om leverans tider etc. beställde en fredag o hade grejjerna på måndagen, snabbt som fan gick det.

Ok, bra information. Tackar för det.

Jag passade även på att kolla pris på nya GT-emblem (då föregående ägare förstört även dessa) och de skulle gå på $37. Vet inte vad emblem går på i Sverige, men tyckte inte det där var dyrt. Clips för kjolarna skulle gå på $0.83 /st.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...